2 sty 2016

Podsumowanie roku 2015

Na wstępie chciałabym zaznaczyć, że ten rok z pewnością mogę zaliczyć do jednego z najbardziej udanych pod względem blogowania oraz samego życia prywatnego. Wydarzyło się sporo, w tak krótkim czasie, że sama nie mogę w to uwierzyć. Myślę, że najważniejsze było rozpoczęcie przygody w liceum. Tak, to był naprawdę ogromny przeskok, który wymagał wielu wyrwanych kartek z kalendarza na porządne zaklimatyzowanie się w nowej klasie. Strasznie się cieszę, że trafiłam tu na wspaniałych ludzi, którzy dodają mi dawkę motywacji każdego dnia. W dodatku spełniłam kilka moich największych marzeń, takich jak wyjazd do stolicy Wielkiej Brytanii wraz z najlepszą przyjaciółką. 

A na czym zyskał blog? Moim zdaniem rozwinęłam wszystkie możliwe siły w fotografii, a również rozpoczęłam swoją przygodę z filmowaniem, może i bardzo amatorskim, ale będę się starała. Pierwszy film możecie już zobaczyć na moim kanale, serdecznie zapraszam do komentowania i pozostawiania po sobie wszelkich znaków!

34 komentarze:

  1. Cudowne zdjęcia, ostatnio przeglądałam archiwum Twojego bloga i muszę powiedzieć, że zmienił się nie do poznania! (oczywiście w pozytywnym znaczeniu) Lęcę obejrzeć filmik. :)

    MOJ BLOG ♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne podsumowanie :) Filmik również bardzo mi się spodobał, czekam na więcej!
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się! idealne zdjęcia a filmik cudowny :* powodzenia :)

    http://hihania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie ten rok też raczej był udany, świetne podsumowanie! Co do zdjęć są serio śliczne :*
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog przeszedł ogromną metamorfozę i z przyjemnością go odwiedzam ;)

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Również zaczęłam w tym roku przygodę w liceum :). Cudowne zdjęcia!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. juz ogladam filmik:) sliczny design!:3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny post, ja w tym roku rozpoczęłam naukę w gimnazjum i zaczęłam prowadzić bloga, poza tym kupiłam moją upragnioną lustrzankę :)
    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  9. Życze, aby rok 2016 był jeszcze lepszy :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten rok był dla Ciebie świetny, widać po postępach.
    Już lecę oglądać film ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcia są cudowne. Życzę Ci, aby nowy rok był jeszcze lepszy od starego! :)

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak nazywa się Twoje liceum?
    + świetna notka! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Robisz świetne zdjęcia. Widzę, że ten rok był dla ciebie na prawdę doby :)
    Muszę zaraz oglądnąć Twój filmik.
    http://szafirek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia :) Cieszę się że 2015 rok był dla ciebie udany :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku, zakochałam się w dzisiejszych zdjęciach i nie mówię tego żeby się podlizać, bo zdjęcia są genialne! :)
    Filmik obejrzałam, kanał zaobserwowałam :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    julalula.blogspot.co

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie również ten rok był świetny! Musze oglądnąć twój filmik! <3
    Veroni- agataweranika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. super filmik! piękny montaż. czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeju jakie piękne zdjęcia! :o
    A design cudowny :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie ten rok pod względem blogowym, też był dobry. Zwłaszcza dlatego, że założyłam bloga ;P Bardzo dobry film, moim zdaniem nawet lepszy i bardziej dopracowany niż u bardziej popularnych youtuberek :)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia faktycznie masz piękne na blogu! Życzę Ci żeby rok 2016 był jeszcze lepszy!
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny filmik :) + życzę Ci, aby 2016 był jeszcze lepszy!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakochałam się w zdjęciach! Filmik jest cudowny, czekam na kolejne!
    ☃ HIMARLENA.BLOGSPOT.COM/KLIK☃

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia!
    Ja też w tym roku zaczęłam przygodę z liceum i jest to chyba jeden z najlepszych momentów tego roku ;) Również trafiłam na świetną klasę, gdzie motywujemy i wspieramy siebie nawzajem :)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój rok również nie był najgorszy i mam wrażenie, że ten będzie jeszcze lepszy :)
    _________
    Pozdrawiam, minimalistkaxo :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam to miejsce z filmiku- CSW :D Jesteś z Torunia, prawda?

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne te zdjęcia! a co do filmiku to świetny! życzę Ci, abyś kontynuowała te sukcesy w blogu!

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Film oglądałam i jest wspaniały!
    Obyś osiągnęła taki sam sukces na YouTube jak tutaj, na blogu ;*
    --> http://bywikkis.blogspot.com/ <--

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam Twoje zdjęcia, są niesamowite!
    Karolina http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mnie 2015 również był baaaardzo dobrym rokiem! I Kochana, to Twoje filmowanie wcale nie jest amatorskie- youtubosfera może się schować :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Super podsumowanie! Zdjęcia są cudne. Filmik także bardzo fajny :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam: Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne podsumowanie! Piękne zdjęcia!
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń