9 wrz 2014

lavender beauty

Ostatniego czasu moją ulubioną roślinką jest lawenda. Uwielbiam jej świeży, wręcz relaksujący zapach przy którym można się odprężyć. Jak się dowiedziałam, ma ona również wiele zastosowań kosmetycznych jak i wpływające na nasze samopoczucie. Jest to tanie, a zarazem bardzo przyjemne rozwiązanie, dlatego chciałabym wspomnieć w jaki sposób możemy go użyć.


Sposób 1:
Dodanie kilku kropel olejku do szamponu sprawi, że Twoje włosy nabiorą blasku, pięknego zapachu jak i również pobudzi ich wzrost oraz ograniczy wypadanie.

Sposób 2:
Do ciepłej wody w wannie dodaj olejek lawendowy (kilkanaście kropel) lub wsyp garść suszonych kwiatów. Taka kąpiel bardzo relaksuje oraz odpręża.

Sposób 3:
Do kubka wsyp kilka łyżeczek suszonej lawendy i zalej wrzątkiem. Odstaw na 30-40minut po czym ewentualnie wyrzuć pływające pozostałości po kwiatach. Takim naparem możemy przemywać twarz, lecz również z powodzeniem służy jako aromatyczna mgiełka do ciała.





24 komentarze:

  1. Sposób 2 i 3 najlepszy jak dla mnie :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w tej chwili mgiełkę lawendową i używam jej przeważnie do odświeżania skóry twarzy i szyi;D
    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/09/moje-propozycje-ze-sklepu-sheinside-i.html

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog widziałam u karolka cie zareklaomowal karolek .BUziam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zapach lawendy tak samo jak ty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm lawenda, od razu kojarzy mi się a Chorwacją, skąd właśnie wróciłam ;) Zapachowe woreczki i olejki można dostać wszędzie! ;)) Dzięki za odwiedziny, obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm lawenda *.*
    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, zaciekawił mnie ten pomysł z szamponem, na pewno spróbuję :) Obserwuję i liczę na rewanż, buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. oo lawenda :D
    obserwuje i zapraszam do mnie
    holdmenoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam tych sposobów na jej wykorzystanie :D
    Wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam ten zapach!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/09/black-guns_13.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach lawenda! Gdzie można kupić taki olejek? Najprawdopodobniej jutro, albo na weekendzie wybiorę się do najbliższego kosmetycznego w poszukiwaniu takiego olejku! :D
    Bardzo fajne wykorzystanie suszonych roślin!
    Bardzo fajna notka, przydatna! :)

    Pozdrawiam
    http://iamjuliaa.blogspot.com ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co mysle ze w aptece, ja dostalam moja na urodziny i pochodzi z Grecji :)

      Usuń
  12. Świetny pomysł, lawenda pięknie pachnie.
    www.alsastylla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. genialny pomysł! :) również jestem fanką lawendy dlatego u mnie w szafie jest jej pełno! :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://arch-martianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam zapach lawendy! :)
    http://sailwithmeintothedark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie używałam go tak, bardzo dobry temat wybrałaś. Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy temat, może wypróbuję ;) zaobserwowałam bloga, zapraszam www.fashionfromart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham lawendę, świetny pomysł! <3

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post, lawenda ślicznie pachnie *u* http://goldensmile3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja używałam olejku do wanny ;-) przyjemny zapach ma lawenda;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł, lubię lawendę

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny pomysł :)
    Mmm, zapach lawendy ♥

    www.laura-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Lawenda to nie mój zapach ,ale dzięki za zastosowania :) Skorzystam z #1 :)
    secretsoflifeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń