Czekoladowa rozkosz w.. 5 minut!

 Cześć! Dziś chciałam pokazać wam pewien przepis na ciasto czekoladowe.. z mikrofalówki! Tak, tak brzmi to bardzo dziwnie lecz jest to świetna propozycja dla tych, którzy są zabiegani i po prostu nie mają czasu na zrobienie tradycyjnego wypieku. Dużym plusem jest również to, że możemy je wykonać ze składników, które zazwyczaj mamy pod ręką, a w dodatku są w malutkiej ilości. Nie będę za dużo mówiła, niżej przedstawię wykonanie:





Składniki:

- 4 łyżeczki mąki

- 4 łyżeczki cukru
- 2 łyżeczki kakao
-1 łyżka nutelli (niekoniecznie)

- 1 jajko

- 4 łyżeczki mleka

- 3 łyżeczki oleju
- 0,5 łyżeczki proszku do pieczenia

-cukier puder do dekoracji




Wykonanie jest bardzo proste. Najpierw łączymy ze sobą suche składniki, a następnie dodajemy jajko, mleko, olej oraz nutelle. Mieszamy wszystko do uzyskania gładkiej masy (powinna być ona lekko wodnista). Wstawiamy kubek do mikrofalówki na najwyższą moc na 3-4 minuty. Ciastko powinno też w trakcie pieczenia urosnąć dwukrotnie :) Na koniec posypujemy cukrem pudrem lub gdy nadejdzie już sezon truskawkami lub świeżymi malinami!





11 komentarzy:

  1. Super, uwielbiam takie ciasta *.*
    Uwielbiam kulinarne posty ;))


    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm pysznosci:)

    obs=obs

    daj znac u mnie:)

    http://nikkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do Twojego komentarza to promocje sa chyba do niedzieli i aktualnie przecenione sa produkty do ust i paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niestety nie mogę takiego zrobić, bo cierpię na brak mikrofali, heh :P
    dziękuję za miły komentarz u mnie :) co do oczu to mało je widać, ponieważ są po prostu małe, a uciążliwe jest trzymanie ich ciągle otwartych, bardzo bolą. Zdjęcia robię Nikonem D80 + 50mm f./1.8 :D

    http://passionsofcolourday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł! Nie miałam pojęcia, że tak można ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Napewno wypróbuje, gdyż bardzo lubię takie cuda ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku pamiętam że robiłam to "ciasto" jakiś czas temu i rzeczywiscie było bardzo smaczne ;) przepis się przyda!

    angie-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda megaaaaaaaaaaaaa pysznie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda bardzo apetycznie :) zrobiłam takie ciasto i było naprawdę pyszne! :) Pozdrawiam - borderoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam! Wygląda super- jutro spróbuję zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Próbowałam, jest boskie! ;)

    OdpowiedzUsuń


Copyright © 2014 Laura Drygalska , Blogger