photo contest!



NAGRODY:
1 miejsce  - Książka ,, Girl Online’’ Zoe Sugg. Post promujący na blogu ,,Kierunkowy48’’, dodanie przez wszystkie organizatorki zdjęcia na wybrany przez siebie profil społecznościowy i blog.
Nagłówek od autorki bloga ,,Laura Drygalska’’ i tygodniowa promocja na ,,Blondi-blog’’.
2 miejsce - Post promujący na blogu ,,Blondynka’’, dodanie zdjęcia na bloga z każdej organizatorek.
Nagłówek od ,, Blondi-blog’’. Trzy dniowa promocja u ,,Kierunkowy48’’. Każda organizatorka doda link bloga wygranej osoby, przy wybranym poście.
3 miejsce - Post promujący na blogu ,,Blondi-blog’’. Zdjęcie zostanie wstawione na blogach wszystkich organizatorek, obserwacja od wszystkich organizatorek. Wymarzony nagłówek od ,,Blondi-blog’’.



ZASADY:
1. Wyślij zdjęcie o tematyce ,,WIOSNA’’ na email: E-mail :
konkursowe.zdjecia1@gmail.com * (1los)
2. Zaobserwuj poniższe blogi ( wszystkich organizatorek) * (1los)
3. Polub fanpage*(1los)

4.Zaobserwuj IG: (2losy)

5. Wstaw baner (1los)
( zdjęcie niżej)

WZÓR KOMENTARZA
1. Zdjęcia wysłałem/am pod emailem…. 
2.Obserwuje jako….
3. Fanpage lubię jako…
4.Instargramy zaobserwowałem/am jako…
5.Baner dodałem/am … (link waszego bloga)


REGULAMIN:
1. Organizatorki konkursu: 
Patrycja Karpnik, Martyna Majer, Kamila Maćkowiak, Laura Drygalska, Patrycja Labuda.

2. Konkurs trwa od 30 kwietnia do 14 maja.

3.Wyniki ogłosimy 3-5 dni po oficjalnym zakończeniu konkursu. 

4. Zwycięzcy miejsca pierwszego i drugiego miejsca, zostaną wybrani przez organizatorki. 

5. * Oznacza że rzecz jest obowiązkowa i że trzeba to wykonać, inaczej od razu zostaniecie wyeliminowani z konkursu. 

6. Dodatkowe rzeczy zwiększają szanse na wygraną.

7. TRZECIE MIEJSCE ZOSTANIE WYLOSOWANE ( stąd losy)
8. Wszystko zostanie dokładnie sprawdzone!
9.Można zgłosić się tylko na jednym blogu.
10. Naruszenie zasad grozi wyeliminowaniem z konkursu.
11. Czekamy pięć dnia na zgłoszenie się wygranej osoby, gdy minie termin wybieramy następną osobę.
12. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U.Z 2004 roku Nr 4 poz 27 z późniejszymi zmianami)


7 komentarzy:

  1. Dostałam tę książkę w prezencie na święta bożonarodzeniowe, myślę, że opłaca się wziąć udział w konkursie.:)

    http://theluucky13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. fotografiamojapasja2001@gmail.com
    2. Sasza
    3. Sasza Etrich
    4. your._.queen69
    5. sasza-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Zdjęcia wysłałam pod email'em- oficjalnakindziamindziaa@wp.pl
    2.Obserwuje jako kingamichalowska2@gmail.com
    3. Fanpage lubię jako Kinga Michałowska.

    kindziamindziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Zdjęcia wysłałem/am pod emailem : gitaramaja123@gmail.com
    2.Obserwuje jako ; By Mia
    3. Fanpage lubię jako : Maja Sum
    4.Instargramy zaobserwowałem/am jako : _ryba
    5.Baner dodałem/am : dodałam ----> http://gitara-maja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Zdjęcia wysłałem/am pod emailem kincia.nata@onet.pl
    2.Obserwuje jako Finka Must
    3. Fanpage lubię jako Natalia Michalska
    4.Instargramy zaobserwowałem/am jako kincia_nata
    5.Baner dodałem/am http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Zdjęcia wysłałem/am pod emailem agnieszkah666@gmail.com
    2.Obserwuje jako Agnieszka
    3. Fanpage lubię jako Agnieszka Horczak
    4.Instargramy zaobserwowałem/am jako: Agusska6
    5.Baner dodałem/am … agnieszka--agnieszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Zdjęcia wysłałem/am pod emailem majadepp.kontakt@wp.pl
    2.Obserwuje jako Maja Depp
    3. Fanpage lubię jako Maja Kara
    4.Instargramy zaobserwowałam jako @luqvx

    OdpowiedzUsuń


Copyright © 2014 Laura Drygalska , Blogger