Class Trip

Kilka godzin temu wróciłam z wyczekiwanej przeze mnie wycieczki klasowej. Postanowiliśmy odwiedzić Bory Tucholskie i myślę, że była to trafna decyzja. Na początku atmosfera między nami nie była ''lekka'' ale dałyśmy radę i w końcu (tak myślę), że wszystkie doszłyśmy do porozumienia. Widoki pola i lasów mnie bardzo miło zaskoczyły- były wprost cudowne. Pogodę również zastaliśmy bardzo przyjemną, nie było za zimno ale też nie gorąco czyli jak dla mnie idealnie. Jedynym minusem było to, że nie mogliśmy kąpać się w jeziorze ale i tak wchodziliśmy chociaż do wysokości łydek.
Mam również kilka zdjęć z wycieczki, które chciałabym wam koniecznie pokazać :)















2 komentarze:

  1. śliczne robisz zdjęcia, masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bardzo żałuję, że w tym roku kończę szkołę i już nigdy nie będę miała wycieczek klasowych :/

    OdpowiedzUsuń


Copyright © 2014 Laura Drygalska , Blogger