2 mar 2014

Zdrowe ciało to podstawa!




Cześć! Jak wczoraj wspominałam dzisiejszą notkę chciałabym przeznaczyć na temat dość trudny dla wielu nastolatek. Mianowicie chodzi mi o odchudzanie. Zauważyłam, że coraz więcej młodych dziewczyn próbuje za wszelką cenę pozbyć się kilogramów tylko pytanie- czy robią to mądrze? Większość z nich wzoruje się na zdjęciach anorektyczek oraz bardzo chudych dziewczyn z tumblra. Stawiają sobie je za cel i pragną tak wyglądać. Wydaje mi się, że jest to wręcz niedopuszczalne w jaki sposób podchodzą do sprawy. Tak zwana głodówka staje się coraz bardziej popularnym sposobem. Dziewczyny! Jest to najgorszy sposób ze wszystkich możliwych. Po pierwsze nasz organizm nie spala przez to tłuszczu tylko mięśnie przez co będziemy o wiele słabsi. Po drugie może to spowodować rozregulowane miesiączki lub ich całkowity zanik oraz piekielne bóle żołądka, a nie chodzi nam chyba o to. Jeśli już naprawdę potrzebujecie schudnąć róbcie to co najważniejsze z głową i umiarem, nic za wszelką cenę! Podam wam porady jak bezpiecznie do tego podejść.






Po 1 duuużo ruchu! Jest to chyba oczywista rzecz. Bez odrobiny sportu nic nie osiągniecie. Wystarczy 30-40 minut biegania lub jeżdżenia na rowerze dziennie. Myślę, że warto też zapisać się na siłownie jeśli zależy wam również na umięśnionej sylwetce.Pomogą wam także liczne ćwiczenia w domu! Wystarczy odtworzyć filmik z ćwiczeniami i trzymać się poleceń instruktorki. Podam wam przykładowe treningi:



                                   ***




                                    ***






















 


Po 2 dieta! Zdrowe odżywianie to jeden z głównych czynników, które wpływają na nasz wygląd. Jeśli chcesz dobrze wyglądać to w tej chwili możesz pożegnać się z fastfoodami, chipsami itp. Zacznij myśleć o tym aby jeść jak najwięcej warzyw i owoców oraz pić spore ilości wody (nawet do 3 litrów dziennie). Zastąp zwykły, biały chleb pełnoziarnistym oraz ziemniaki kaszą. Do jadłospisu warto też włączyć produkty, które przyspieszają metabolizm dzięki czemu twój organizm będzie sprawniej funkcjonował. Przykładowo jest to:

-kapusta kiszona
-buraki
-imbir
-ostre papryczki chilly
-cytrusy
-zielona herbata

.....oraz podaję wam parę przepisów, które nie są kaloryczne, a zarazem baaardzo pyszne!








****





****




****




****




****







Po 3 uwierz w siebie! Sama motywacja to 70% sukcesu. Musisz nabrać wiary w siebie i nie poddawać się w słabszych chwilach. Czasem będzie ciężko przemóc się z trudnościami lecz powiedz sobie, że nie dasz za wygraną i dojdziesz do swojego upragnionego celu.



* * *



Mam nadzieję, że podobała się wam notka i choć troszkę z niej wyniesiecie :). Następną przewiduję w sobotę więc, do zobaczenia!



* źródła: www.diethoroscopes.tumblr.com
               www.nutribullet.com/site/recipes










1 komentarz:

  1. Bardzo mądry post ;) Sama walczę z moją wagą, więc na pewno skorzystam z przepisów ;)

    OdpowiedzUsuń