23 mar 2014

To już wiosna!

Cześć kochani! W końcu doczekaliśmy się pięknej, słonecznej wiosny! Podczas wczorajszego spaceru w lesie udało mi się zrobić parę zdjęć. Pogoda była wprost przepiękna, dlatego aż miło było popatrzeć na pierwsze wschody wiosny. Zauważyłam masę kumkających żab w stawach oraz piękne, zielone listki na paru gatunkach drzew. Także ku memu zdziwieniu na trawniku przy moim bloku zaczęły kwitnąć mlecze.. hmm mam ogromną nadzieję, że taka pogoda pozostanie! 

































Może wy macie jakiś pomysł na następną notkę? Byłabym strasznie wdzięczna! Pomysły i swoje uwagi zostawiajcie w komentarzach! Zapraszam na następną notkę za tydzień, cześć!





9 komentarzy:

  1. A u mnie dziś pogoda była do kitu,deszcz,wiatr,błyskawice i grzmoty :(
    Piękne zdjecia.
    http://mojszalonyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Faktycznie, wiosna przyszła i było cudownie, a tu znowu deszczowo i pochmurnie (przynajmniej w Krakowie :( )

    http://www.lefffka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są cudowne !
    Pozdrawiam

    madame- lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. tak, nareszcie wiosna :3 chociaz w Warszawie dziś nie było za ciekawie : C

    hardrock-hallelujah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem przyjemnie czyta się Twoje posty :)

    Zapraszam do mnie:
    http://tematyczniekosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia ;) Chociaż ja boję się żab :O

    OdpowiedzUsuń