17 mar 2014

DIY: Milkshake

Cześć! Dziś jest nareszcie pierwszy dzień wiosny dlatego nie mogłam powstrzymać się przez dodaniem notki choć planowałam ją jutro no ale cóż :). Chciałam wam pokazać jak zrobić przepyszny shake mleczny. Jest on zrobiony z baardzo łatwo dostępnych produktów, a zrobienie go należy do najprostszych. Co też będę dużo opowiadała.. przejdźmy do konkretów.




Potrzebne składniki:
-szklanka mleka
-szklanka i 1/3 waszych ulubionych lodów 
(w moim wypadku krówkowych, ponieważ mam do nich dużą słabość)
-około 10 kostek lodu
-bita śmietana w sprayu
-dwie kostki startej, mlecznej czekolady







✿  ✿  ✿  ✿  ✿  ✿


 

Pierwszym, podstawowym krokiem jest zmiksowanie lodów, lodu oraz mleka w blenderze. Miksujemy do momentu, kiedy nie będziemy widzieli żadnych kawałków lodu w miksowanej masie.












 Następnym etapem jest przelanie zawartości do wysokiej szklanki lub waszego ulubionego kubka. Uważajcie aby deser nie znalazł się poza szklanką!











 Nasz shake jest prawie gotowy! Wystarczy pobudzić wiosenną fantazję i go udekorować aby jeszcze smaczniej wyglądał. Użyłam osobiście do tego klasycznie bitą śmietanę i tartą czekoladkę lecz nic nie stoi na przeszkodzie abyście zmienili swoje recepty!






 


 Jeśli wybieracie mój sposób wystarczy, że delikatnie dodacie śmietanę na wierzch (zaczynamy od brzegu szklanki i tworzymy coś w stylu piramidy), posypujemy czekoladą i.. gotowe! Oto gotowy deser, czy nie wygląda przesłodko? Na sam koniec dodałam różową słomkę aby jeszcze lepiej wszystko razem się komponowało.
   






Mam nadzieję, że notka się podobała i widzimy się jeszcze w ten weekend :)
A co wy robiliście w pierwszy, kalendarzowy dzień wiosny? Piszcie w komentarzach, cześć!






4 komentarze:

  1. Koniecznie muszę wypróbować ten przepis :D Uwielbiam czytać blogi, gdzie jest dużo diy, obserwuję ;)

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jej ale smaka narobiłaś wygląda cudnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno spróbuję zrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie mroźne przekąski, zwłaszcza latem! ;) Wygląda pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń