29 mar 2014

Spring must have!

Cześć!
 Dzisiejsza notka będzie troszeczkę nietypowa, ponieważ chciałabym wam zaprezentować moje inspiracje. Jak może już wiecie w tym roku zapowiadają się kolory czarno-białe, pastelowe oraz bardzo żywe (powiedziałabym, że neonowe). Zatem wyszukałam ciuchy, które najbardziej przypadły mi do gustu. Pierwsza część pochodzi z Tumblra, więc nie jestem w stanie poinformować was jakiej są firmy czego bardzo żałuję
 (ze szczerą chęcią sama bym się w nie zaopatrzyła). 
Zaś druga część pochodzi ze sklepów ogólnodostępnych. Umieszczę linki gdyby w razie czego któreś przypadłoby wam również do gustu







Część I





























*
*
 




 Część II










































 

 ***
... no i to byłoby na tyle! 
Mam nadzieję, że podobała się wam notka :) 
Piszcie w komentarzach które z ciuchów najbardziej przypadło wam do gustu. 
Do zobaczenia!

7 komentarzy:

  1. Fajne rzeczy :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super rzeczy, jeansowe szorty cudne <3
    poklikasz w link w ost. poście? daj znać, z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne rzeczy! *o*
    Moglabym Cię poprosić o poklikanie w linki w poście? Byłabym wdzięczna♥
    http://cukiereek33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. hej :) świetny blog, co powiesz na wspólną obserwację?
    daj znać u mnie na blogu, pozdrawiam ;*
    http://for-every-season.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej ktos u mnie musi zaslużyć na obserwacje :)

      Usuń
  5. Wszystkie są super, najpiękniejsze są pierwsze szorty z części drugiej ;)

    OdpowiedzUsuń