19 lut 2014

Mój początek na blogu

Cześć!
Na początek może powiem kim jestem i co właściwie tu robię. Wiec mam na imię Laura i mam 15 lat. Interesuje się wszystkim po trochu. Mianowicie kocham tworzyć wszelkie diy od ozdóbek do swojego pokoju po piórniki czy małe przeróbki ubrań, które sama zresztą nosze. Także lubię gotować i myślę, że całkiem dobrze mi to wychodzi, ponieważ nikt jeszcze nie ucierpiał po skosztowania moich dań co uważam za duży sukces. Założyłam tego bloga, ponieważ chciałabym się podzielić z Wami moimi projektami czy może też i drobnymi przepisami. Czasem też chciałabym wstawiać notki o tym co się wydarzyło w moim życiu czy też wypowiedzieć się na konkretny temat (może moi przyszli czytelnicy o ile będą tacy będą chcieli podpowiedzieć mi czasem o czym chcieli by usłyszeć..) Więc na start chyba to wszystko. Pierwszą notkę postaram się dodać w sobotę także trzymajcie kciuki aby pomysł na bloga wypalił, cześć! :)




                   















1 komentarz:

  1. Widzę, że mamy te same zainteresowania ;) Będę często wpadać, poza tym Laura to przepiękne imię ;)

    OdpowiedzUsuń